חולצת פסים

יום שבת, ינואר 24, 2015



היי אנשים יקרים,

 

התלהבות כזאת, חסרת מעצורים

עכשיו אני בולע את הרוק שמצטבר לי

בחלל הפה

הזדמנויות כאלה בחיים לא יהיו הרבה

בחולצת פסים דקה וכובע משונה

זה העיניים שעושות את ההבדל

כזה יפה

 

כשהילדה שלידי מספרת לי כמה שקשה

ואיך האנשים שלידה עוצרים אותה ומה יהיה

בחולצת פסים דקה וכובע משונה

זה השפתיים שנותנות לי נשיקה בפה

עכשיו אני נבהל ואז חוזר....

 

                 מילים ולחן – עברי לידר

 

 

כן כן גם שיר עם חולצת הפסים.










את האאוטפיט הזה אני ממש אוהבת. אין כמו חולצת פסים שתכניס קצת עניין ללוק שלנו.

חולצת  פסים קלאסית עם פסים כחולים דקים  על רקע לבן.

אפשר ללבוש אותה עם  מכנסיים מבד, ג'ינס, חצאית, בלייזר...

אפשר להראות איתה במראה קלאסי או במראה ספורטיבי תלוי עם מה משלבים אותה .

למרות שטוענים שפסים לרוחב מרחיבים , אם הפסים דקים , הבד נעים ורך והגזרה נכונה, הפסים לא ירחיבו ואף יחמיאו.

בעיני את חולצת הפסים אפשר להוסיף לרשימת ה -Must  Have  

 






לחולצת הפסים יש עבר מפואר, מקורה בדייגים והסוחרים מברטאן שבצרפת עוד במאה ה-19.

לימים, הייתה זאת קוקו שאנל שאימצה את חולצת הפסים כחלק מתצוגות האופנה שלה. חולצת הפסים הייתה בשיאה כבר בשנות החמישים והשישים אך תמיד נשארה באופנה.

היו לי המון חולצות פסים בכל מיני צבעים ובכל מיני גזרות לאורך השנים.

 

כמובן שגם לאימא שלי הייתה אחת כזאת בשנות השישים ואפילו מצאתי תמונה ישנה שלה עם אחת כזאת.





























בצד ימין - האימא המדהימה שלי עם חולצת הפסים שלה.     בצד שמאל - אודרי הפבורן עם חולצה דומה  באותה תקופה.


שיהיה שבוע נפלא לכולנו.
חיבוק חם ממני
גלית


חולצת פסים - מהארון שלי
ג'קט - קסטרו
חצאית - MIZO
משקפיים - דיזל
צמיד - ברשקה
נעליים - NINE WEST
שרשרת - מג'נטה רמת ישי


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook