פיתרון מהיר לאאוטפיט - שימי לך אוברול

יום שלישי, אפריל 28, 2015

היי יקיריי,

טרנד האוברולים ממשיך איתנו גם הקיץ. ניתן למצוא  בחנויות וברשתות מבחר גדול של אוברולים מכל הסוגים, קצרים, ארוכים, צמודים, רחבים, חלקים קלאסים ועם הדפסים.

שנים רבות לא העזתי ללבוש אוברול. זה נראה לי מסובך מידי להתפשט  וחשבתי שרק גזרה צמודה יכולה להתאים לי ומכוון שאני נמוכה  אני אראה כמו תינוקת מה שלא נכון כמובן.

האוברול הפך  פריט חובה בכל ארון לא משנה מה גזרת הגוף שלך.  ניתן למצוא דגמים המתאימים לכל הגזרות.
ניתן ללבוש אותו בצבע אחד כלוק אלגנטי בערב עם נעלי עקב או עם נעליים שטוחות למראה יום יומי.
יתרון נוסף יש לאוברול. הוא אינו  דורש בחירת אאוטפיט אלא הוא אאוטפיט בעצמו כך שאם את ממהרת בבוקר לעבודה האוברול יהיה פתרון מצוין.















ממש התחשק לי אוברול.
את האוברול הזה קניתי בדיוק ב 2 דקות מאתר הקניות ASOS
אני לא נוהגת לקנות את הבגדים שלי באינטרנט, אני אוהבת לראות ולחוש את הבד לפני שאני קונה ובוודאי למדוד אותו.
לעומת בעלי והבן המתבגר שלי  שהם חולים ב "מחלת קניות ברשת"  וכל יומיים מבצעים איזשהי קניה.
לאחרונה אני מוצאת את עצמי גם מבצעת הזמנות והאמת שאני דיי מרוצה, זאת חווית קניה אחרת.
 אחרי שאני בוחרת את המוצר אני רוכשת אותו בלחיצת כפתור אבל ההמתנה והציפייה לקבל את החבילה מהדואר הם חלק בלתי נפרד מההנאה, זה מזכיר לי את הילדות כשהייתי מחכה למכתבים מחברות לעט. מי זוכר את זה??


אשמח לתגובות

שלכם תמיד,

גלית אובר

מוזמנים להכנס לדף העסקי ולעשות לייק לקבלת עדכונים.


אוברול/ASOS
נעליים /עמנואל
תיק/עמנואל
משקפיים/X-RAY


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook