מדוע השמלה הזאת כל כך יקרה לי.

יום ראשון, יוני 14, 2015

היי אהובים,








































את האאוטפיט הזה אני לובשת לעתים רחוקות מאוד כי יש לי סנטימנטים לשמלה המיוחדת הזאת.
כמו לכולנו האישה היקרה בעולם היא אימא.
את השמלה הזאת תפרה אימי בשנות השישים ובמקרה היא נשארה אצלה בארון עד היום.
כשראיתי את השמלה לא יכולתי שלא לבקש אותה מאימא וכמובן אימא נתנה לי אותה בשמחה.
המידה של אימי כבר מזמן גדלה אבל משום מה היא נשארה שם בארון שנים רבות, כנראה שהיא פשוט חיכתה לי. (-:)











השמלה עשויה משני חלקים, חלק ראשון תחתית  מבד סאטן בצבע כתום וחלק שני מבד תחרה עדין בגוונים של ירוק לבן וכתום, הצווארון הוא צווארון נמוך - סיני, אורך השמלה הוא מיני בגזרה גאומטרית ללא שרוולים  ובקווים נקיים המאפיינים  את שנות השישים.

השבוע התחשק לי ללבוש אותה למסיבת סוף שנה של אחד מהמתנס"ים  שאיתו אני עובדת
 כמרצה בקייטנה בנושא סטיילינג כמובן.

אם יש לכם גם שמלה או פריט מיוחד שהוא גם יפה וגם עם סנטימטיים, משהו ששייך למשהו יקר לכם  אשמח שתשתפו.


שלכם,
אובר גלית




מוזמנים להכנס לדף העסקי ולעשות לייק לקבלת עדכונים.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook