סנדלי גלדיאטור. למי זה מתאים ואיך נועלים אותם.

יום רביעי, יולי 08, 2015

היי  אנשים יקרים,

לא! לא חזרתי בזמן  לתקופת האימפריה הרומית. אחד הלהיטים לקיץ 2015 הוא סנדלי הגלדיאטור.
מה שמאפיין את סנדלי הגלדיאטור הם שרוכים  או רצועות עור באורכים שונים הנכרכים סביב הרגל
ניתן למצוא בחנויות  מבחר רחב  של סנדלי גלדיאטור, חלקם נסגרים ע"י קשירה של השרוך, חלקם
 ע"י רוכסן מאחור, חלקם על עקבים וחלקם על סוליה שטוחה. לא משנה איזה דגם את בוחרת אבל
אין ספק שהמראה שלך יהיה מאוד בולט ואתני.










אז איך נועלים אותם ולמי זה מתאים?
סנדלים מהסוג הזה יתאימו בדרך כלל לבחורות גבוהות עם רגליים ארוכות.
לנמוכות בנינו הן פחות יחמיאו. להן אני אמליץ לרכוש דגם נמוך מגובה הברכיים.
ניתן  לשלב אותם עם שמלות או חצאיות רחבות או עם מכנסיים קצרים או מכנסיים מתרחבים עד הברך.
למראה יומיומי אמליץ סנדלים שטוחים פשוטים.  לבילוי בערב ולמראה יוקרתי יותר אמליץ על סנדלים עם עקבים.
ואני, שכל כך אוהבת נעליים בכל הצורות ובכל הצבעים לא עמדתי בפיתוי ורכשתי לי זוג עם עקבים ושרוכים עד הברך. אז נכון שציינתי שזה מתאים יותר לגבוהות ( ואני נמוכה )  אז איך בכל זאת אני נועלת אותם? 
פשוט מאוד, אני נועלת אותם רק עם שמלה ארוכה או 3/4 או חצאית עם שסע כשהסנדלים שלי רק מבצבצים
וכך למעשה אני לא גורמת לרגליים להראות קצרות .

אשמח לשמוע איך אתן נועלות את הגלדיאטור שלכן.


שלכם,

אובר גלית


מוזמנים להכנס לדף העסקי ולעשות לייק לקבלת עדכונים.


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook