טוניקה

יום שבת, אוגוסט 22, 2015

היי יקיריי,

זה לא סוד שאני אוהבת שיהיה לי נוח ואני לא אוהבת להרגיש מסורבל. אני תמיד אומרת שזה כנראה מהשפעת המזל שלי ( קשת) שאוהב חופש. 
אני מאותן נשים שברגע שהן נכנסות הביתה הן מורידות את כל התכשיטים " ועולות על ב'."
את האאוטפיט הזה בחרתי  ביום חמישי האחרון כשלא התחשק לי להכין ארוחת ערב ויצאנו כל המשפחה לאכול במסעדה בחוץ.
טוניקה שרכשתי בנסיעה האחרונה  מאחת החנויות בברלין בצבע קיצי שמאוד מחמיא לצבע הגוף שלי בשילוב מכנסונים קצרים.














מכנסונים קצרצרים הם הדבר הכי נוח לי בתקופה בוערת זו של השנה. מכנסיים ארוכים הם מחוץ לתחום עד שהטמפרטורה תרד בכמה וכמה  מעלות. לשדרוג המראה  נעלתי נעלי עקב והוספתי שרשרת.
חולצת טוניקה היא פריט מעולה שניתן לשלב אותו בלוקים שונים, היתרון שלו שהוא מתאים לכל סוגי מבנה הגוף ולכל המידות, הוא יוצר מבנה ארוך בעיקר אם נוסיף לו שרשרת ארוכה.
ניתן ללבוש טוניקה בצורות שונות:
עם גינס סקיני או מכנסיים צמודים מאוד, עם טייץ וחגורה גבוהה מתחת לחזה, עם מכנסיי פלייר המתרחבים רק בחלק התחתון  של הרגל, עם חצאית קצרה, אבל השילוב של טוניקה עם מכנסיים קצרים זה השלוב שאני הכי אוהבת .
מה אתם אומרים?


שלכם,
גלית

לחצו Like לעמוד הפייסבוק  לקבלת עדכונים


חולצה/ מברלין
מכנסונים/H&M
נעליים/ADIKA
שרשרת/ברלין



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook