השמלה האדומה

יום שלישי, ספטמבר 15, 2015

היי אנשים יקרים שלי,

מזמן לא ביקרתי פה. קצת  עסוקה עם תחילת שנת הלימודים וראש השנה.

את האאוטפיט הזה לבשתי בחתונה של קורבת משפחה ביום האחרון של חודש אוגוסט.
השמלה נרכשה בנסיעה האחרונה שלי לברלין וחיכיתי כבר להזדמנות ללבוש אותה.
כמו השמלה הקטנה השחורה בארון כך גם שמלה קטנה אדומה הפכה להיות פריט חובה בארונה של כל אישה.






אדום
מה משדר הצבע הכל כך נשי וסקסי הזה שאי אפשר להתעלם ממנו?

האדום מסמל כוח, מרץ, עצמה, אנרגיית החיים, מוחצנות, מנהיגות, אסרטיביות, עצמאות, שאפתנות, תשוקה, מיניות, נשיות.
אדם שלובש אדום מסמל שליטה. האדום מומלץ לאותם אנשים שאותה אנרגיה חסרה ועל ידי לבוש בגד אדום היא מתעוררת. לא שלי היא חסרה אבל אדום הוא גם צבע האש שמאוד מאפיין אותי.















המלצה שלי: אל תחששי ללבוש שמלה אדומה!
נשים רבות נמנעות  ללבוש שמלה אדומה מחשש שהן נראות בולטות ונועזות מידי. החוכמה היא לדעת לבחור את הגזרה ואת האביזרים בהתאם למה שתרצי לשדר.

ניתן ללבוש אותה בשילוב צבעים מרגיעים תכשיטים עדינים ונעליים שטוחות ובכך להעניק לך מראה רומנטי ועדין.
הסוד הוא גם בגוון. ישנם אדומים המבוססים על כחול וחלקם על צהוב כדי לדעת איזה אדום מחמיא לך עלייך פשוט למדוד ולראות איזה מהגוונים נראה מחמיא יותר.

אם את רוצה להיראות לוהטת, נעלי נעלי עקב, שלבי תכשיטים צבעוניים ובחרי גזרה מיוחדת עם מחשוף עמוק או מקסי.
ואם אין לך שמלה אדומה בארון, רוצי לקנות אחת.

שלכם,

גלית אובר


שמלה /מברלין
נעליים/מרקו
תיק/גולברי
טבעת/לה פלקה לוקה










You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook