סטרפלס כן או לא?

יום שישי, נובמבר 13, 2015

היי אנשים יקרים,

נכון שהפוסט הזה הוא קייצי, כתבתי אותו מזמן אבל לא הספקתי לפרסם  ואז נכנס לו מר חורף...
היום, לאחר בוקר קייצי עם שמש מחממת החלטתי לפרסם בכל זאת.

את חולצת הסטרפלס הזאת יש לי כבר תקופה דיי ארוכה,
אני מאוד אוהבת אותה ואני אפילו לא יודעת למה( אולי בגלל הצבע). בדרך כלל אני לא אוהבת סטרפלס ואני חושבת שלרובינו הגזרה הזאת לא מחמיאה אבל יש משהו סקסי בגזרת הסטרפלס ולכן נשים רבות בכל זאת לובשות אותה.
אז איך נדע כיצד ללבוש סטרפלס והאם זה מתאים לכל אחת?






נתחיל מכך שסטרפלס חושף את הכתפיים, מבליט את החזה ובנוסף גם לא נוח. 
אשה שלובשת סטרפלס רוצה להראות סקסית ולכן הוא יתאים אך ורק לבילוי או לאירוע.
אך גם לאירוע לא כל אחת יכולה להנות משמלות או חולצות חשופות ללא כתפיות אשר תומכות את החזה.
לנשים בעלות חזה גדול הסטרפלס יכול להיות ממש אסון קשה למצוא חזייה מספיק טובה שתצליח להחזיק את החזה בצורה מחמיאה. אם בורכת בחזה גדול וותרי על הגזרה הזאת, בגזרת V עם כתפיות תראי הרבה יותר יפה ומעודנת
הסטרפלס מתאים יותר לבעלות חזה קטן ובינוני אך גם להן יש חשיבות מאוד גדולה לחזייה, הכל מתחיל ונגמר בחזייה נשים רבות מוותרות על החזייה כשהן לובשות סטרפלס המלצה שלי - לא לוותר על החזייה, היום יש בשוק מגוון רחב של חזיות סטרפלס הנותנות מענה לכל סוגי החזה.
שימי לב, כתפיות סיליקון הן מחוץ לתחום. רואים אותן אז מה זה משנה?

גם לגזרת הסטרפלס יש חשיבות, סטרפלס צמוד לכל אורכו ייראה מיני וסקסי יותר מסטרפלס שצמוד רק בחלקו העליון.
סטרפלס יחמיא לנשים בעלות צוואר ארוך ובעלות זרועות דקות וארוכות ופחות לנשים בעלות כתפיים רחבות.

  


שמלה או חולצת סטרפלס אמורה לכסות את כל החזה. כל העניין הוא להבליט את הכתפיים והחלק העליון של החזה
אין צורך לחשוף איברים נוספים ( את מתארת לעצמך כמה זול זה ייראה אם תחשפי את הכל)

אם את לא רוצה מראה זול לכי עם חלק תחתון רחב. גם עליונית תעדן את המראה.

לסיכום,
 ישנם גזרות מסוימות שמותר ואף רצוי לוותר עליהן. ניתן להראות סקסיות בגזרות רבות אחרות.




שיהיה סופשבוע מהמם,
שלכם,
גלית

חולצה/קסטרו
מכנסיים/רונה
עליונית/קנטן פאשיון
תיק/GuessS
נעליים/בוטיק מקומי
צמיד/Top Ten

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook