מעיל הפרווה שלי

יום ראשון, ינואר 24, 2016




היי יקיריי,
את ריצת הבוקר שלי הגשם והקור החליטו לבטל, אבל אם לומר את האמת למזג האוויר החורפי הזה חיכיתי מזמן כדי שסוף סוף אוכל ללבוש את מעיל הפרווה שלי. J










אחד היתרונות במעיל פרווה  הוא זה שניתן ללבוש אותו מעל משהו דק. אני לא אוהבת ללבוש שכבות ואז כשאני נכנסת למקום חם אני מתחילה "להתקלף".
המעיל מאוד מאוד מחמם ובעל נוכחות אני מודה שקצת לא נעים לי עם העובדה שהוא מפרווה אמיתית אבל למרות הקושי ואי הנעימות לא עמדתי בפיתוי ולבשתי אותו.
לא  אני לא בעד להרוג חיות ובוודאי לא בשביל אופנה אבל המעיל הזה כבר אצלי בארון אז למה לא?
רבים מאיתנו נרתעים מפרווה אמיתית  ולא מסוגלים ללבוש מעיל כזה. הייתי אומרת שיש בזה מעט צביעות. על מעיל עור משובח ונעלים מעור אנו מוציאים הרבה מאוד כסף ובוודאי על שמיכות פוך עשויות נוצות ובמסעדות משלמים סכום נכבד על איזה חתיכת סטייק מבלי לחשוב לרגע כי אנו אוכלים חלק של פרה מתה.


מעיל פרווה תמיד משדרג כל לוק והופך אותו ליוקרתי כמובן שאם נרצה לקנות מעיל פרווה חדש אני אמליץ על פרווה סינטטית שיש היום בשפע בשוק בצבעים ובאפקטים הרבה יותר מוצלחים מאשר בפרוות האמיתיות.





תודה לאבישי היקר שהסכים באמצע יום עבודה ובמזג אויר סוער לצאת איתי ולצלם.

שלכם,
גלית


שמלה /זארה
נעליים/nine west
מעיל/delfur
משקפיים/Dior




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook